torsdag 14. mars 2013

Mud action!


Jeg har nå begynt å jobbe på krokodille modellen i mudbox.  Jeg er ikke helt sikker på om jeg blir fornøyd med resultatet.  Det kan hende at jeg prøver flere ganger, for å se på de ulike resultatene.  Jeg blir uansett bedre og bedre i mudbox, føler meg nå mer komfortabel med verktøyene, og jeg begynner å få en bedre forståelse av prosessen.  






Har litt problemer med øynene, jeg er ikke helt sikker på hvordan de skal se ut og hvor de skal sitte. Jeg tror det er øynene som blir den største utfordringen.  Det er rundt øynene det er flest rynker og groper.  Jeg har ikke tenkt til å bruke masser av tid på å få alt sånn super realistisk, men ønsker likevel en viss standard.  Det blir til at jeg til slutt må sette en strek, og si at dette er godt nok.  



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar