onsdag 13. mars 2013

Ferdig med krokodilla!


Jeg er nå så å si ferdig med krokodilla.  Det tok meg en hel dag, men nå er den helt uten skavanker, og feil.  Jeg har ikke lagt til detaljer på noen av modellene i mudbox.  Jeg har bare nå ordnet begge modellene slik at de ikke har noe problem når de skal inn i mudbox.   Det siste jeg gjorde på krokodilla var å legge på rustning noe jeg enda ikke har gjort på blekkspruten.  Håper jeg at jeg på krokodilla ikke finner ut at jeg burde legge på rustning etter at jeg har detaljert den i mudbox.  Det går sikkert bra.  Rustningen på krokodilla gjorde jeg veldig enkel.  Som sagt så har jeg svært liten kunnskap om hvordan man kan legge til klær på modeller, så jeg valgte å ikke ha noe tøy, for å gjøre det hele litt lettere.  Krokodilla har heller ikke så mye utstyr, bare ett belte og armbånd.  Gjør det enklere fordi jeg føler at det snart er på tide at jeg begynner på animasjons biten.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar