onsdag 13. mars 2013

En milepæl!


Er nå endelig ferdig med kroppen og hodet til blekkspruten.  Må si jeg er ganske fornøyd med resultatet.  Jeg tror dette er første gangen jeg har fått 3D modellen til å se ut akkurat slik jeg ville ha den.  Det jeg var ute etter når jeg lagde blekkspruten var ett hengslete og litt slapt utseende samtidig ville jeg at man skulle få ett inntrykk av kraft å styrke.  Når man først tenker på slåsskjemper så tenker mann fort på muskler, arr og rått utseende.  Men jeg så ikke helt denne karakteren med disse proporsjonene.  En blekksprut har jo ikke så vidt jeg vet bein i kroppen, og de er litt mer slappe i fisken.  Det var derfor jeg så for meg dette mer hengslete og krokbøyde utseende.  Det jeg mangler nå er bare klær og eventuelt rustning. Jeg skal i vert fall ha et belte å noe tøy som henger fra det, men jeg er ikke sikker på om jeg skal legge til dette etter at jeg har detaljert modellen i mudbox.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar