torsdag 14. mars 2013

Lego...


Jeg ville bare meddele at jeg i dag oppdaget en ganske ny Lego-serie.  Jeg ble introdusert til denne nye serien da min yngre bror delte sin entusiasme for en uåpnet eske med Lego han hadde innhentet ved å sitte pent ved bordet over en lengre periode. 


Denne serien handler tydeligvis om dyr med menneskelige proporsjoner som sloss…


Tilsynelatende så er en av hovedkarakterene i denne serien en krokodille kriger.  En viss mistenksomhet blusser opp fra min side.  Lego har i lang tid tatt kjente titler som Star Wars, Harry Potter og Batman, å gjort det om til Lego.  De har tydeligvis nå valgt å stjele min ide.  Det eneste de har gjort er å bytte ut Chain med Chima.   

Denne serien er faktisk veldig identisk til hvordan jeg hadde sett for meg filmen min.  Du har dyrene som sloss i en tropisk skog, pluss en nesten identisk krokodille karakter. Dette er kanskje en liten pekepinn på hvor lite original min ide er…

1 kommentar:

  1. Hei så bra at du viser oss inspirasjonskilden din. Det er morsomt at sånne ting dukker opp når man er i prosess. Det er som om man roper ut i universet, og så kommer det noe :)

    Pass på at du oppdaterer bloggen oftere, og får med deg mer av det tekniske du har gjort i det siste, mer om handling og gjerne en refleksjon om hvordan du synes det går totalt sett. Når ser du for deg at alt skal være ferdig?

    Karakteren din er veldig avhengig av at du blogger. Men det vet du jo nå :) Stå på!

    SvarSlett